wtorek, 22 grudnia 2009

Skuteczne Pozycjonowanie stron - piramida linków

Ostatnimi czasy postanowiłem zacząć ostre pozycjonowanie mojego bloga. Pierwszą myślą, jaka mi się nasunęła, to wykorzystanie moich dotychczasowo napisanych stron/blogów do utworzenia piramidy linków.

Co to jest piramida linków? Jest to sposób linkowania do innych witryn, w którym każda ze stron, które linkują, ma swoje miejsce w odpowiednim filarze. Trochę to skomplikowane, jednak bardzo ładnie wytłumaczył to yats na swoim blogu.

Yats pisał, aby wykonać piramidę minimum 4-stopniową. Wykonałem tylko 3 stopnie piramidy, gdyż tyle mam stron i blogów, jednak mam nadzieję, że eksperyment się uda.

Na co liczę? Na pewno na polepszenie wyników wyszukiwania w blogu na samym szczycie piramidy, a także w tych w drugim filarze. Dzięki temu być może zwiększy się ruch na stronie, co przełoży się na więcej pieniędzy z AdSense.

Jeśli mi się to uda, będę szczęśliwy. Jednak zawiodę się, jeśli eksperyment się nie powiedzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz