niedziela, 13 marca 2011

SEOKatalog stron

Przedstawiam Wam darmowy, ogólnotematyczny Katalog stron KataLux.pl. Jest to mój pierwszy katalog postawiony na skrypcie SEOKATALOG.

Przyjmuję jedynie strony, które są zgodne z regulaminem i posiadają unikalny, sensowny opis. Zauważyłem, że sporo osób próbuje dodawać opisy z mieszarek, które niestety z unikalnym opisem nie mają wiele wspólnego.

Katalog jest obecnie darmowy, jednak kiedyś wprowadzę do niego opłaty. Obecnie chciałbym, żeby zrobił się z tego porządny zbiór witryn.

Jestem zaskoczony tym, jak szybko katalog się zaindeksował. Dodałem dosłownie jeden link wczoraj wieczorem, a dzisiaj niemal cały katalog był już w indeksie. Uznajmy to za dobrą wróżbę ;)

2 komentarze:

  1. Wierzę, że nie skończy jak część ostatnio zafiltrowanych SEOKatalogów. Trzymam kciuki za rozwój bazy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w to wierzę, a nawet jestem pewny ;)

    OdpowiedzUsuń