sobota, 28 listopada 2009

Systemy Wymiany Linków

Już dawno miałem o tym pisać, jednak obecnie nie miałem zbyt wiele czasu, ponieważ kończyłem zlecenia copywriter'sko-pozycjonerskie i zajęty trochę byłem. Jednak już do Was wracam i mam nadzieję, że spodoba się Wam dzisiejsza lekcja.

Chciałem wyjaśnić w dzisiejszym wpisie co to takiego: systemy wymiany linków. Jak już pewnie wiecie, żeby pozycjonować należy linkować. Bez linków nie istnieje pozycjonowanie. Najlepiej zdobywać linki metodą naturalną, czyli przez wymianę.

Systemy Wymiany Linków to właśnie takie platformy, które ułatwiają nam wymianę linkami z innymi stronami internetowymi. To bardzo ułatwia pozycjonowanie, jednak należy wiedzieć jak takimi systemami się opiekować.

Systemy Wymiany Linków (w skrócie SWL) dzielimy na rotacyjne i stałe.

rotacyjne to SWL-e, w których linki do naszych stron są wyświetlane co jakiś czas na różnych stronach. Służą one głównie do dopalania wpisów na preclach lub jako pomoc przy indeksacji strony.

stałe to SWL-e, w których linki wyświetlają się na cały czas na jednej stronie. Są to systemy wartościowsze od systemów rotacyjnych i mogą służyć jako naprawdę mocny dodatek do pozycjonowania strony. Systemy stałe są wolniejsze w działaniu od rotacyjnych, ale dają lepszy efekt.

Obecnie wielu pozycjonerów zajmuje się Systemami Wymiany Linków, dlatego warto zacząć się uczyć obsługi kilku z nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz