niedziela, 20 lutego 2011

"Skrypt Demotywatory" -kolejny sposób na zaplecze

Ostatnio pisałem o tym, że warto tworzyć katalog na zaplecze. Dzisiaj będzie o innym skrypcie, który także można śmiało wykorzystać do budowy zaplecza, jednak tego mniej wartościowego. Skrypt Demotywatory to jak sama nazwa wskazuje skrypt, który pozwala stawiać strony podobne do Demotywatory.pl. Trudno go znaleźć w Sieci, jednak napisanie czegoś takiego nie powinno sprawić większych problemów osobom, które znają PHP.

Moja strona Niszczymy Twoją Psychikę jest bardzo prosta, postawiona właśnie na takim skrypcie, a jej zadaniem będzie zbieranie ruchu, zarabianie za pomocą CpmProfit, a jeśli to się nie uda, to podepnę jakiś SWL i wtedy będę zbierać punkty.


Obecnie dodanych Demotów mam 9, a mimo tego generator sitemap policzył mi prawie 100 podstron! Robi to spore wrażenie (przynajmniej dla mnie), ponieważ jeśli zdobędę kilku użytkowników, którzy będą dodawać swoje prace, to w niedługim czasie mogę mieć naprawdę nieźle rozwinięty serwis.

Pewnie wielu z Was widzi potencjał, jaki tkwi w tym skrypcie (czy można już nazwać go CMS-em?). Nie za bardzo wiem co w tym momencie o nim napisać, ale w razie jakichś pytań, zapraszam do komentowania!

2 komentarze:

  1. Ja mam jedno pytanie jeśli chodzi o SWL. Ile tak na prawdę trzeba mieć stron np. w seomatiku żeby wyrabiać chociaż z 10-20 zł na miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
  2. @Anonimowy

    Wszystko zależy od tego jakie strony, jaki site, ile BL czy jest PR, czy nie.

    Ogólnie mało kto powie Ci ile stron musisz mieć, żeby zarabiac.

    OdpowiedzUsuń